×

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε αποτελούνται από μια λίστα εργασιών:

  • Προσδιορισμός στόχων και επιλογή concept σύμφωνα με τις ανάγκες της εκάστοτε ξενοδοχειακής μονάδας
  • Εκτίμηση της έδρας/ θέσης του κέντρου ευεξίας της ξενοδοχειακής μονάδας
  • Μελέτη κάτοψης του χώρου
  • Προτάσεις βελτίωσης/επέκτασης του χώρου ή και σχεδιασμός από την αρχή
    • Καταλληλότερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση χώρων
    • Αριθμός καμπινών
    • Τοποθέτηση Jacuzzi/ sauna/ hammam
    • Relax area
  • Καθημερινός έλεγχος εγκαταστάσεων σε συνθήκες λειτουργίας και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων
  • Προϋπολογισμός εξόδων εξοπλισμού και λειτουργίας
    • Εύρεση κατάλληλου εξοπλισμού λειτουργίας για όλους τους χώρους του κέντρου ευεξίας.
    • Εξοπλισμός καμπίνας (κρεβάτια, λινά, διακόσμηση, εξειδικευμένα μηχανήματα περιποίησης)
    • Διαμόρφωση υποδοχής SPA
    • Sauna, hammam, Jacuzzi
  • Δημιουργία Menu υπηρεσιών προσαρμοσμένο στα τοπικά προϊόντα.
    • Επιλογή προϊόντων καμπίνας και προϊόντα μεταπώλησης
    • Κοστολόγηση προϊόντων και θεραπειών
    • Τιμολογιακή πολιτική
    • Σχεδιασμός στρατηγικού πλάνου λιανικής πώλησης/ promotions
    • Prebooked πακέτα θεραπειών/ προσφορές/προωθητικές ενέργειες
  • Επιλογή & εύρεση προσωπικού
  • Εκπαίδευση προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις μισθών
    • Εκπαιδεύσεις για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα
    • Πρακτική άσκηση στις προσφερόμενες υπηρεσίες
    • Ειδικές εκπαιδεύσεις για την πώληση/ προώθηση προϊόντων και στη διαχείριση πελάτη με σενάρια και πραγματικές συνθήκες λειτουργίας
    • Πρακτική άσκηση του προσωπικού
    • Υλικό εκπαίδευσης που δίνεται στο προσωπικό
  • Συνεργασία με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου για αποτελεσματική προώθηση του χώρου του spa
  • Τελικές ρυθμίσεις και βελτιώσεις πληροφοριακών συστημάτων.
  • Προετοιμασία εντύπων και εγχειριδίων λειτουργίας συντήρησης υγιεινής και ασφάλειας.
  • Παροχή όλων των εντύπων (ερωτηματολόγια, ιατρικό ιστορικό, κά)
  • Σχεδιασμός Marketing Plan σε συνεργασία με το τμήμα Marketing της ξενοδοχειακής μονάδας.
  • Καθημερινή παρακολούθηση της εξέλιξης του κέντρου και αναφορές προόδου
    • Mystery check
    • Check point lists
  • Μετά την ολοκλήρωση της χρονιάς πραγματοποιείται απολογισμός και αξιολόγηση ως προς την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας.