ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ
Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε αποτελούνται από μια λίστα εργασιών:
- Προσδιορισμός στόχων και επιλογή concept σύμφωνα με τις ανάγκες της εκάστοτε ξενοδοχειακής μονάδας
- Εκτίμηση της έδρας/ θέσης του κέντρου ευεξίας της ξενοδοχειακής μονάδας
- Μελέτη κάτοψης του χώρου
- Προτάσεις βελτίωσης/επέκτασης του χώρου ή και σχεδιασμός από την αρχή
- Καταλληλότερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση χώρων
- Αριθμός καμπινών
- Τοποθέτηση Jacuzzi/ sauna/ hammam
- Relax area
- Καθημερινός έλεγχος εγκαταστάσεων σε συνθήκες λειτουργίας και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων
- Προϋπολογισμός εξόδων εξοπλισμού και λειτουργίας
- Εύρεση κατάλληλου εξοπλισμού λειτουργίας για όλους τους χώρους του κέντρου ευεξίας.
- Εξοπλισμός καμπίνας (κρεβάτια, λινά, διακόσμηση, εξειδικευμένα μηχανήματα περιποίησης)
- Διαμόρφωση υποδοχής SPA
- Sauna, hammam, Jacuzzi
- Δημιουργία Menu υπηρεσιών προσαρμοσμένο στα τοπικά προϊόντα.
- Επιλογή προϊόντων καμπίνας και προϊόντα μεταπώλησης
- Κοστολόγηση προϊόντων και θεραπειών
- Τιμολογιακή πολιτική
- Σχεδιασμός στρατηγικού πλάνου λιανικής πώλησης/ promotions
- Prebooked πακέτα θεραπειών/ προσφορές/προωθητικές ενέργειες
- Επιλογή & εύρεση προσωπικού
- Εκπαίδευση προσωπικού
- Διαπραγματεύσεις μισθών
- Εκπαιδεύσεις για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα
- Πρακτική άσκηση στις προσφερόμενες υπηρεσίες
- Ειδικές εκπαιδεύσεις για την πώληση/ προώθηση προϊόντων και στη διαχείριση πελάτη με σενάρια και πραγματικές συνθήκες λειτουργίας
- Πρακτική άσκηση του προσωπικού
- Υλικό εκπαίδευσης που δίνεται στο προσωπικό
- Συνεργασία με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου για αποτελεσματική προώθηση του χώρου του spa
- Τελικές ρυθμίσεις και βελτιώσεις πληροφοριακών συστημάτων.
- Προετοιμασία εντύπων και εγχειριδίων λειτουργίας συντήρησης υγιεινής και ασφάλειας.
- Παροχή όλων των εντύπων (ερωτηματολόγια, ιατρικό ιστορικό, κά)
- Σχεδιασμός Marketing Plan σε συνεργασία με το τμήμα Marketing της ξενοδοχειακής μονάδας.
- Καθημερινή παρακολούθηση της εξέλιξης του κέντρου και αναφορές προόδου
- Mystery check
- Check point lists
- Μετά την ολοκλήρωση της χρονιάς πραγματοποιείται απολογισμός και αξιολόγηση ως προς την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας.
